نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2210
-
الف
+

«نوید محمدزاده» و «لاله اسکندری» هم کرونا گرفتند

،«نوید محمد زاده» و «لاله اسکندری» از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر دادند.

به گزارش آی فیلم 2، «نوید محمد زاده» بازیگر فلم «متری شیش و نیم» در صفحه اینستاگرام خود از ابتلای خود به کرونا خبر داد و توضیح داد که باید دو هفته در قرنطینه بماند.

این بازیگر ایرانی در پست کوتاهی در صفحه خودش نوشت: «کرونا ببین من خیلی روزهای سختی گذروندم این دو هفته‌ام روش

همچنین «لاله اسکندری» بازیگر سریال «در چشم باد» با انتشار عکسی از خود نوشت: «زره پوش شدن هم اثر نکرد و متاسفانه الان خبر دادند که تست کرونایم مثبت شده. با وجود رعایت کردن و حفظ رعایت نکات صحی من‌ میزبان ویروس کرونا شدم. دوستان عزیز لطفا کرونا را جدی بگیریم»

«نوید محمد‌زاده» مجری، بازیگر سینما و تیاتر، سال 1365متولد شد. او کارش را ابتدا از تیاتر آغاز کرد و در ادامه برای اولین بار با فلم «عصبانی نیستم» در دنیای سینما به شهرت رسید.

وی اولین نمایش تیاتر حرفوی‌اش را با نمایش «پسران آفتاب» در سال 1387 تجربه می‌کند و در همان سال با فلم «در میان ابرها» روی پرده نقره‌ای دیده می‌شود. وی تاکنون دو بار موفق به دریافت جایزه سیمرغ بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره «فلم فجر» شده است.

وی در سال 1394 در سه فلم مهم آن سال نقش ایفا می‌کند،  «لانتوری» به کارگردانی« رضا درمیشیان»، «خشم و هیاهو» ساخته «هومن سیدی» و از همه مهم‌تر فلم «ابد و یک روز».

نوید محمد زاده
 

موفقیت‌های نوید محمدزاده با بازی در فلم «بدون تاریخ بدون امضا» به کارگردانی «وحید جلیلوند» ادامه می‌یابد و در این سال هم موفق می‌شود که برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و پنجمین جشنواره فلم فجر شود و همین‌طور در سال بعدش به خاطر بازی در این فلم، جایزه بهترین بازیگر مرد بخش فرعی نگاه نو در جشنواره فلم ونیز را ببرد.

همچنین وی برای فلم های « سرخپوست»  و «متری شیش و نیم» مورد تقدیر قرار گرفته است.

محمدزاده به زودی در فلم سینمایی «شب نگهبان» ساخته جدید« رضا میرکریمی» حضور پیدا خواهد کرد. وی به تازگی در فلم «شب داخلی دیوار» بازی کرده بود.

و دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار لاله اسکندری در سینما با بازی در فلم «شراره» در سال ۱۳۷۸ بود. او همچنین در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های بی‌شماری داشته‌است که شامل چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از ایران می‌باشد.

لاله اسکندری نیز فعالیت در تلویزیون را از سال ۱۳۷۹ با سریال «خاک سرخ» آغاز کرد.

وی در سال 1384 در سریال فاخر «در چشم باد» در کنار بازیگرانی مثل «پارسا پیروز فر»، «گلاره عباسی» و «کامبیز دیرباز» حضور یافت. بانو اسکندری در این سریال با ایفای نقش جوانی و پیری فخر السادات توانست خوش بدرخشد.

وی در سریال های «مشق عشق» (1382)، «رقص پرواز»(1386)، «سالهای برف و بنفشه» (1385)، «همچون سرو»  (1389)، «مادر» (1390)، «دولت مخفی»(1393)، «اولین انتخاب» (1392)، «شیوع» (1394)، «محکومین» (1396) و «تعطیلات رویایی» (1397) به نقش آفرینی پرداخته است.

همچنین فلم های «این زن حرف نمی‌زند»(1381)، «راننده تاکسی»(1385)، «مخمصه»(1386)، «مالیخولیا»(1394)، «دریاچه ماهی»(1395)، «هزارپا»(1396) و «تیغ و ترمه»(1397)  هم در کارنامه هنری وی به چشم می خورند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین